Sonntag, 8. Dezember 2013

Wie ist es Eisbären zu sein! Rolli on Ice!!!

Letzten Dienstag, am 3. December haben wir, viele Schüler und ich, an der Veranstaltung "Rolli on Ice" teilgenommen. Rollifahrer konnten über das Eis schlittern, Eishockey spielen und viel lachen!!!



"Ich bin Rolli, ich bin ein Eisbär!" hahaha ;) Ich bin ein großer fan von Eisbären Berlin.
Die Eisbären Berlin sind eine der erfolgreichsten Eishockeymannschaften Deutschlands. 
Der Verein wurde bisher vielmal gesamtdeutscher Meister. In der Saison 2012/2013 wurden die Eisbären wieder Deutscher Meister. Insgesamt kommen die Eisbären auf 7 Meistertitel, einen Pokalsieg und einen European Trophy Sieg. Toll!!!


..................................................................................................................................................................


W ostatni wtorek, 3 Grudnia, ja i wielu uczniów z mojej szkoły, którzy poruszają się na wózkach wzięliśmy udział w zimowej imprezie "Rolli on Ice". Ślizgaliśmy się na lodzie, graliśmy w hokeja... było dużo śmiechu!!!
Eisstadion Neukölln

"Jestem Rolli, jestem niedźwiedziem polarnym!" hahaha;) Jestem wielkim fanem drużyny hokejowej "
Eisbären" Berlin.
To jeden z najbardziej utytułowanych zespołów hokejowych w Niemczech. Klub ten był wiele razy mistrzem Niemiec. W ostatnim sezonie (2012/2013) Niedźwiedzie były znowu najlepsze. Do tej pory zdobyły 7 tytułów mistrzowskich, 1 zwycięstwo w ​​Pucharze Niemiec i 1 raz wygrały Europejską "Ligę Mistrzów". Super!

Eisbären Berlin



  • Es würde mich freuen, von euch Kommentare zu bekommen! :)
    Tschüss!

2 Kommentare: